Superstrak op 80

C heeft 3 losse nummers van de Libelle gekregen. In het kader van mijn genderneutraliteit heb ik de bladen contentieus tot mij genomen. Wat houdt de NL blanke vrouw voor mij verborgen? Op bladzijde 39 staat het. En wat nog mooier is, er zit een proefmonster bij! Het is AGE PERFECT van LÓréal.
Eeuwig jong blijven is het thema van de vrouwmens bladen. Via mindfulness, je personel trainer, gezond eten en een strakke bikinilijn werken ze aan een hoge leeftijd. Vrouwmensen worden immers ouder dan manmensen en inbetween mensen. Maar het kan dus veel makkelijker. Jane Fonda gebruikt een zalfje. Jane is 80 jaar en kijk eens hoe strak ze is. Dat komt door Age Perfect (Golden Age) van L’Oréal. Dankzij het pioenroosextract en het neo-calcium. Op internet kan ik de prijzen zien en het valt mee. Jane heeft een goedkoop middel ontdekt. Het duurste potje (intensive nourising night balm) is € 36,90. Maar dan komt er wel een lastig moment. Eén zalfje is niet voldoende. Ik heb bijzondere olie, nachtcreme, dagcreme, serum adge, oogcreme, gezichtstonic, reinigingsmelk, bodymilk, pro calcium dagcreme en anti rimpel. Voor de luie vrouwmens is er dag en nachtcrème is een handzame verpakking voor € 30. Alleen is mij niet duidelijk hoeveel ml. Totaal slijt Jane een palet (pallet kan ook) van 81 zalfjes. De prijs is hoog want naast een beetje yoga, fitness ben ik als genderneutrale man in wording ook nog eens bezig met een smeerprogramma van uren. Maar ik ben dan op mijn 80e net zo strak als Jane. Die ik me nog goed kan herinneren uit de cultklassieker uit 1968 Barbarella. Een draak van een film maar ze was toen wel erg strak.

Dit is geen advertorial.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

