Mijn hete volgsters


Ik word sinds kort op Twitter gevolgd door Nancy Wise en Miranda Gilson. Ik vermoed twee dames van lichte zeden. De een kijkt uit naar een sexchat met mij en de andere wacht verlangend op een one-night-sex. Hoe hebben ze me gevonden? Random of vielen ze voor mijn bio? Daar zit toch weinig seks in. Ik heb collega’s van dit het duo wel eens eerder langs zien komen. Na verloop van tijd verdwijnen ze meestal weer. Heb je ineens minder volgers. Ik ben wat huiverachtig voor ze. Druk ik op de link dan zou ik zomaar eens een virus kunnen oplopen Niet alleen viraal maar ook digitaal.
Het zijn mooie meiden. Miranda is een donkere schone. Ga ik met haar in zee dan draag ik natuurlijk positief bij aan de integratie tussen zwart en blank. Nancy is gezegend met een fraaie borstpartij. Vermoedelijk gerealiseerd door enige plastic kussentjes er aan toe te voegen. Trouwe lezers weten dat mij dat behoorlijk in verwarring kan brengen.
Seks doet het nog altijd goed op het internet. Mijn verwarring over het decolleté wordt al vanaf 2013 veel gelezen evenals mijn blog over schaamhaar. Hiertegenover staat mijn slecht gelezen blog over Trump en het milieu. Ik laat ze me maar volgen. Van tijd tot tijd kijk ik nog even of ze er nog zijn. Miranda en Nancy, mijn hete verlangende volgsters.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Mijn hete volgsters

  1. Jeannette Hulzing zegt:

    Zo maak je toch nog wat mee ik vind het wel leuk voor jou.
    Groetjes van Jeannette

Geef een reactie

