Geen mail, de leegte

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHet is er ineens: het gevoel. Het gevoel dat er iets mis is. Gek, al een hele avond heb ik geen mail gehad. Is mijn telefoon stuk? Synchroniseert hij niet meer? Ben ik gehackt? Het zit me niet lekker. Ik ga slapen. De volgende ochtend: nog geen mail. Ik begin te zweten. Als controle stuur ik een mailtje naar mezelf. Ja, hij doet het. Een uur later, nóg geen mail. Snel duik ik achter mijn PC en ook daar geen mail. C kan jij een een mail sturen? Tsjonge wat duurt het. Ja, daar is ie hij doet het, hij komt door. Gek?! Maar afwachten dan. Een uurtje later. Ja, 3 mails!! Het werkt nog. Pfff dat was even schrikken geen mails bijna 12 uur lang.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

