Doe is normaal joh

img_20160316_170127

Abnormaal moet kunnen

Normaal doen is het verkiezingsthema van Rutte. Er zijn heel wat betekenissen van normaal. Ik denk dat Rutte deze bedoelt: gangbaar, gewoon en als norm dienend.
Nu moet ik oppassen als ik iets positiefs zeg over Rutte. Dan krijg ik het linkse volksdeel achter me aan. Word ik neergesabeld, ingedeeld en opgeborgen in het rechtshokje. Want Rutte is fout en een leugenaar. Omdat hij dingen heeft beloofd en niet waargemaakt. Zoals veel politici. Asscher noemt Rutte een leugenaar maar volgens mij leverde PvdA ook wat beloftes in om te kunnen regeren. Asscher liegt dus ook. Ik ben niet ultra rechts want in de visie van ultra rechts is ook Rutte helemaal fout. Behalve hun Messiassen Trump, Wilders en Le Pen.
Maar als normaal doen betekent.
– Aardig zijn voor elkaar en elkaar accepteren zoals je bent.
– Beschaafd debatteren en luisteren naar elkaar.
– Niet meer liegen, schelden en mensen opbergen in hokjes.
– Accepteren dat we in een multi culturele samenleving leven.
– De pers respecteren.
Ach, dan kan ik een stuk meegaan. Zeker als we ook wel eens iets abnormaals accepteren.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Politiek en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

