Terug naar mijn bubbel

Ik heb het geprobeerd, uit mijn bubbel kruipen. Luisteren naar rechts NL. Proberen met elkaar in discussie te gaan. Op Twitter kreeg ik ineens meer volgers. Maar ik houd het niet vol. Oké, ik was een rioolrat en NSB’er. Ik was een zielig, angstig en door politici geïndoctrineerd mannetje. Ik was links, o wat was ik links. Dat kan ik wel hebben. Na een tijdje werd elite een geuzennaam. Schelden is bij sommige gewoon op Twitter.
Maar eindeloos uitleggen dat het broeikasprobleem er echt wel is. Het lukt me niet. Ingaan op de tweet dat Rutte verantwoordelijk is voor 20.000 zelfdodingen. Ik heb het geprobeerd.
Het eindeloze gefit op de objectiviteit van de publieke omroep met als absolute koppen van jut Matthijs van Nieuwkerk en Jeroen Pauw. DWDD kijk ik al niet en Pauw vind ik leuk. Maar ook Nieuwsuur volg ik met plezier. Nooit en maar nooit zag ik commentaar op de commerciëlen. Of eindeloos gezeur dat een linkse omroep een links geluid laat horen.
De oproepen om het CBS en CPB op te heffen maakten me angstig. De verheerlijking van Trump en Poetin, ik begin er niet aan. En nogmaals ik ben geen fan van Hillery. Oké, blonde Geert kan ik blokken dat scheelt een hoop vuilnisretweets.
Ook de eindeloze angstopwekkende boze berichtenstroom in de vorm van retweets van Telegraaf, Elsevier en ThePostOnline. Ik merkte dat mijn volgenden in wie ik echt geïnteresseerd was werden weggedrukt in de stroom sombere, boze en angstige berichten.
Ik kap. Stop met de discussie. Het is zinloos. We kunnen niet met elkaar praten en luisteren. Het leidt tot niets. In de komende tijd schoon ik mijn volgenden weer. Net op tijd voor de verkiezingen.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Politiek en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Terug naar mijn bubbel

  1. Lenny zegt:

    Jammer Gerard, maar ik snP het helemaal!!!

Geef een reactie

