Op naar het licht

20160707_231352

Soestdijk, zomeravond 2016 

Moet ik vooruitblikken?
Wordt het het jaar van Wilders, Le Pen, Trump en andere verzamelaars van boze burgers?
Moet ik vooruitblikken?
Gaan ze morrelen aan onze Europese Gemeenschap? Die ons millennia bij elkaar hield en sterk maakte.
Moet ik vooruitblikken naar elke natte scheet van Wilders?
Het is zo, laat hem maar flatsen. Hij is er. Boze mensen ook en helpen hem in het zadel. We hebben het te goed. Dat kan nooit eeuwig duren.
Geluk gelukt, het is ons gelukt.
Moet ik goede voornemens maken?
Ja, niet op Wilders, Simons, Kuzu, Roos, Baudet stemmen, dat helpt. Kiezen voor het milieu en mijn directe omgeving.
Word ik volgend jaar wit of blijf ik blank?
Sorry, blank.
Moeten we nog bozer worden in 2017?
Boos = 1) Aangebrand 2) Aangeslagen 3) Arg 4) Argeloos 5) Bal 6) Ballorig 7) Bar 8) Bars 9) Bits 10) Boosaardig 11) Chagrijnig 12) Dol 13) Duivels 14) Dul 15) Erg 16) Furieus 17) Gebelgd 18) Gebeten 19) Geëchauffeerd 20) Gepikeerd 21) Geprikkeld 22) Geraakt 23) Gevaarlijk 24) Gif 25) Giftig 26) Gram 27) Gramstorig 28) Grimmig 29) Hachelijk 30) Hellig 31)…Nee dus!
Win ik wat in de postcodeloterij?
Ja, een pak soep.
2017?
Ons jaar van familie, vrienden en buren.
2017?
Een glas, cultuur en natuur.
2017?
Een mooi jaar voor ons allemaal.
2017?
We hebben het goed.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

