Een zonnetje van geluk

Geluk heeft vaak iets te maken met het weer. Als fanatiek Ardennenganger leef je altijd bijzonder mee met het weer. Mijn omgeving vraagt zich wel eens af of ik niet te depressief ben door steeds maar naar de Ardennen te gaan. Ik geef toe, ik heb dagen sneeuw, regen en mist gezien. In een week geen straaltje zon ontvangen. Maar soms is daar ineens de zon. Zoals afgelopen week toen ik me een welverdiende pensionadovakantie gunde. Lekker buiten de schoolvakanties. Ik wandelde dagen in de doodse stilte met hoogstens af en toe een knipoog van een koe. Genoot van prachtige vergezichten en zonnestralen die laag door de bossen schoten als vuurpijlen. Zag een fantastisch plafond in een klein kerkje onderweg. In mijn huisje genoot ik na afloop van een lekkere trappist. Het was weer mooi in de Ardennen. Tot de volgend keer.

Het kan ook nat zijn in de Ardennen

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Natuur en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

