Infantiele reclame

We worden gek gemaakt met reclame. Reclamemensen zijn net als politici. Beschouwen politici in tijden van verkiezing de stemmers als dom stemvee waaraan je alles kan wijs maken, reclamemakers maken het af en toe nog bonter. Daarom een bloemlezing:

McDonalds verkoopt frietjes die van echte aardappels zijn gemaakt.
Een auto waarin je alle ruimte hebt om jong te blijven.
Geef je haar een super galactische boost.
Een erectiestoornis die tussen mij en mijn partner staat.
Wees jezelf en laat je gaan.
Vooruitgang tanken.
Een onderhoudsbeurt die begint met een servicedialoog.
Een wasmiddel met twee compartimenten.
Leave the world behind .
Ik voel me goed in (wasverzachter) Lenor.
Hypotheken met een geweten.
Verzorgende microoliën.
Limonadesiroop een scheutje fantasie.
Toch wel fijn dat je met je moeder over intieme hygiëne kan praten.
Een gevoel van vrijheid ontlenen aan de lengte van het snoer van je stofzuiger.
Zou je met een lichtgewicht anti verouderingscreme ook sneller kunnen fietsen?
Zo hippie sjiek

Ik laat mijn commentaar maar eens achterwege.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

