De badeend over de rand, bedankt!

In chronologische volgorde:

Toon, Athur, Rob, Jan, Veronica, Dick, Boet, Robert, Jos (2x), Cees, Jacques, Marja, Micheline, Jan (2x), Leo, Hans (2x), Rob, Ineke, Henri, Frits, Radbout, Flip, Martin, Hans (2x), Dick, Kathinka, Daan, Eric, Jacques, Rink, Hans, Paul, Wim, Ze, Ignas, Maik, Wim, Marcel, Maya, Hans, Eric, Anneke, Randal, Theo, Job, Herbert, Soeris, Wim, Marlene, Hans, Paul, Lauran, Marius, Rob, Fred, Dirk-Jan, John , Ruud, Hilbert, Johan, Peter, Lenny, Nick, Judith, Ben, Anja, Sija, Pauline, Judith, Jan, Joop, Lia, Maeike, Dirk-Jan, Rinette, Jaap-Jan, Jacques, Paul (2x), Roel, Hans, Guus, Rob, Edwin, Sjaak, Ko, Mariënne, Dick, Franny, Ron, Ria, Ruth, Paul, Eefke, Elly, Fer, Rob, Ben, Harry, Reinoud, Ria, Hannah, Jacques, Joop, Hermien, Jos, Liesbeth, Ed, Arnoud, Dirk, Richard, Bart, Jean, Wijnand, Arie, Mark, Ed, Hans, Ton, Hugo, Auke, Marcel, Francis, Wim, Carole, Fieneke, Karin, Edwin, Jos, Jeannet, Daan, Walter, Delia, Jolanda, Loes, Paul, Anne-Marie, Huib, Barbara, Jasmien, Wil, André, Michela, Marcel, Anne-Marie, Teun, Rolf, Aysin, Peter, Richard, Marcel, Frits, Wim, Coen, Rob, Ineke, Frank, Eva, Mariska, Arie, Michel, Jan, Nienke, Ron, Martijn, Linda, Brigitta, David, Hans, Jaap, Josien, Marien, Paul, José, Mike, Leo, Hans-Peter, Guus, Marieke, Gert, Fred, Cheimaa, Ellen, Dolf, Wim, Sandra, Josephine, Willem, Daniel, Romano, Johan, Leo en ‘last but not leest’ Bertha.

En al die anderen waarvan ik helaas je naam op dit moment (zucht de leeftijd) even ben vergeten.

Ik heb genoten.

Werk was voor mijn blog altijd een belangrijke inspiratiebron. Zie de categorie Bureauwerk. Dit was mijn laatste blog in de serie Bureauwerk. Dus Jan Lager ook bedankt het ga je goed. Mijn blogs gaan natuurlijk gewoon door. Inspiratie komt direct echter uit andere bronnen

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Bureauwerk, De derde fase en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op De badeend over de rand, bedankt!

  1. Fer Kousen zegt:

    Beste Gerard, helaas kan ik niet bij je afscheid zijn. Ik zal je niet te zeer vermoeien met mijn beslommeringen maar omstandigheden op kantoor laten het niet toe. Ik wens je heel veel geluk, plezier en levenslust de komende jaren. Ongetwijfeld ga je je draai vinden, thuis op Ibiza, in de kunst, in de muziek en in het schrijven. Ik denk heel graag terug aan de jaren dat we bij LNV collega’s waren. Je groot gevoel voor humor (mag ik dat Amsterdams noemen?), je vermogen om het werkend leven te relativeren en om met een ander oog – soms met lichte ironie, dan weer met enige vertwijfeling – ons bureauwerk te aanschouwen, springen er, zo in verwondering en met weemoed terugkijkend, bovenuit. Je voorlaatste blog spreekt boekdelen, ik kan daar niet veel aan toevoegen. Misschien nog dit: jouw visie op het werken bij de overheid, het zijn van ambtenaar en het nut van werken voor de publieke zaak, hebben mij zeer geïnspireerd. Dank je wel daarvoor. Het ga je goed, in alle opzichten. Fer

Geef een reactie

