Samantha en Ellen, de dames van HappyHome

Altijd hoger cijfers

Altijd hoger cijfers

Deze zomervakantie huurde ik twee huisjes via HappyHome. Ik liet me een beetje leiden door de hoge rapportcijfers die het eerste huisje had. Een 8,9 gemiddeld, niet slecht zou je denken. Na het gebruik kwamen we helaas tot een andere waardering. Het bed van 1.90 met harde veren en nylon lakens en de tuin die een woestenij was waren een aantal zaken die minder aantrekkelijk waren. Bij thuiskomst had ik een verzoek in mijn mailbox om het huisje te waarderen. Trouw vulde ik mijn rapport in. Geen 8,9 maar net voldoende. Kijk, daar is al antwoord van HappyHome

Geachte meneer Hoogers,
Zojuist is uw beoordeling van Vakantiewoning Am Brücklein in ARZBERG, Beierse woud (Duitsland) gepubliceerd.
Heeft u opmerkingen of vragen? Bel of mail ons gerust, wij zijn u graag van dienst.
Met vriendelijke groet,
HappyHome Vakantiehuizen

Mooi toch? Nieuwsgierig bezocht ik de website maar geen score van de familie Hoogers. Dus toch eens vragen.

Ik zie geen reactie geplaatst.
Is dat soms omdat ik kritisch was?
Het huisje voldeed op een aantal punten niet echt en de reacties die er staan zijn gedateerd.
De laatste uit 2013.
met vriendelijk groeten,
Gerard Hoogers

Snel kreeg ik antwoord en HappyHome heeft nu een gezicht. Samantha was mijn probleemeigenaar geworden.

Beste meneer Hoogers,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Sinds maart jl. is HappyHome samen gegaan met Novasol. De meeste woningen hebben een nieuwe code gekregen, zo ook Vakantiewoning Am Brücklein. De bestaande beoordelingen zijn omgezet naar onze site. De nieuw binnengekomen beoordelingen zullen zo spoedig mogelijk online komen. Door een technisch probleem is dit tijdelijk nog niet mogelijk.
Na controle blijkt dat uw beoordeling ook klaar staat om op onze site te worden geplaatst. Dit zal z.s.m. gebeuren.
Onze excuses voor de overlast en hopen op uw begrip.
Heeft u opmerkingen of verdere vragen? Bel of mail ons gerust, wij zijn u graag van dienst.
Met vriendelijke groet,

Samantha (achternaam weggelaten i.v.m. privacy)
Reisadviseur

Na een tijdje geduld toch maar weer eens een rappel.

Beste Samantha,
We zijn nu al een tijdje verder en nog steeds geen recensie. Het blijft opmerkelijk dat als je een wat mindere positieve recensie geeft internetaanbieders die weigeren. Het spijt me maar ik ben mijn vertrouwen in HappyHome wat kwijtgeraakt. De recensies zijn vlgs mij niet echt betrouwbaar.

Met vriendelijke groet,
Gerard Hoogers

Kijk een automatisch antwoord. Ik had een probleemeigenaar en nu ook een registratienummer.

Hartelijk dank voor uw e-mail met onderwerp: RE: HappyHome Antwoord op uw e-mail: RE: Uw beoordeling van Vakantiewoning Am Brücklein is zojuist gepubliceerd. Wij nemen deze zo spoedig mogelijk in behandeling. Voor uw gemak hebben wij uw e-mail een uniek registratienummer toegewezen: 111169.
Graag bij contact deze referentie vermelden, zodat wij u zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.
.

Daar was het antwoord. Samantha, mijn probleemeigenaar is uit beeld. Die had denk ik te veel toegezegd. Waarschijnlijk nog in opleiding. Ellen was slimmer. Zij brouwde dit kastjenaardemuurantwoord.

Geachte heer Hoogers,
Hartelijk dank voor uw e-mail van afgelopen woensdag.
Onze excuses voor de overlast maar dit betreft een technisch issue waarvan wij afhankelijk zijn van anderen.
Ondanks uw ongenoegen hopen wij toch op uw begrip.
Met vriendelijke groet,

Ellen
Reisadviseur

Tussendoor moest ik ook nog een rapportcijfer geven over Samantha. Helaas, toen ik dat wilde doen bleek de termijn om Samantha te beoordelen verstreken. Een beoordeling van Ellen is me vreemd genoeg nooit gevraagd. Ik schat wel in dat mijn uniek registratienummer is afgesloten.

De uitnodiging om het tweede huis te scoren kreeg ik niet meer. Schijnbaar was men bang dat ik weer slecht scoorde. Terwijl dit huis echt veel beter was.

Ik heb het wel gehad met HappyHome. Ze gaan alleen voor cum laude en hoger. Daar kan ik ze niet bij helpen!

En kijk, uiteindelijk werd op 15 september mijn beoordeling geplaatst!

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

