Mijn 200ste

kerstengelDit is een jubileumblog. Mijn 200ste. Maar nu geen grote verhalen over politiek, geen roddels over Sylvie, geen mening over trends en mijn bewondering voor de kunst. Of mijn ervaring en gevoelens in de reis naar de derde fase. Ik had een kerstverhaal maar bij nader inzien vond ik het niets. Nee, dus nu gewoon een welgemeende wens. Allereerst echter bedankt. Hartstikke leuk en fijn dat jullie mijn blog lezen en reageren (ook via LinkedIn).

Ik wens verder iedereen  vredevolle feestdagen en een gezond en creatief 2015. 

Hopelijk zie ik jullie nog vele malen op dit platform.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Mijn 200ste

  1. ikbenloeki zegt:

    Lief! Tot overmorgen 🙂

  2. He Gerard,

    Mooie score 200 stuks. In 2015 of later op naar de 250 en verder 🙂

    Bij deze alvast een gezond & gelukkig 2015 toegewenst voor jou en je naasten!

    Mvg. Krispijn

Geef een reactie

