Vertrouw nooit verzekeraars en makelaars (3)

Geld niet alleen voor klanten

Geld niet alleen voor klanten

In deel 1 en 2 van deze serie las u hoe ook ik slachtoffer ben geweest van oplichterij door verzekeraars en makelaars. Hier de 3e episode in dit verhaal.

Op de deurmat ligt een enveloppe van Allianz verzekeringsmaatschappij. Op verzoek van Allianz bel ik terug op een betaald telefoonnummer. Ook verzekeringsmaatschappijen willen  zelfs met een klacht geld verdienen.

“U heeft gevraagd terug te bellen?”
“Dag meneer Hoogers, heel fijn dat u belt.”
“Ja, ik moest u bellen.”
“Heeft u onze bevestiging gehad dat u geen hersteladvies wilt?”
“Dat heb ik inderdaad. Ik vertrouw uw bedrijf niet meer. Dat heb ik vorige keer ook al gezegd.”
“Wij moeten controleren of u de bevestiging heeft gehad.”
“Ja dus.”
“Verder nog iets mijnheer Hoogers?”
“Nou, u weet wel van volhouden Als u nu zo graag een herstel advies wilt geven kunt u dat niet op schrift doen. Dan lees ik het eens rustig door.”
“Nee dat kan niet, dan moet u contact opnemen met de adviseur.”
“Maar ik wil niet zo’n figuur over de vloer, ik vertrouw ze niet.
Maar op schrift prima, dan kan ik er rustig naar kijken.
Kijken of u spijt heeft van wat u mij in het verleden heeft aangedaan.”
“Ik wil er wel een notitie van maken en het vragen.
Maar, het is niet de gewoonte.”
“Oké, bedank tot ziens”
“Tot ziens.”

Daarna niets meer vernomen van Allianz. De bureaucratie heeft keurig zijn werk gedaan. Keurige briefjes, waarschijnlijk om G er van te weerhouden in het vervolg nog een claim in te dienen. Of in opdracht van de AFM.

Zie hier voor deel 1 in deze reeks.
Zie hier voor deel 2 in deze reeks.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Vertrouw nooit verzekeraars en makelaars (3)

  1. Pingback: Vertrouw nooit verzekeraars en makelaars, slot | gerardhoogers

Geef een reactie

