Oorlog aan de buitenverwarming

Buitenluchtopwarmingonzin

Buitenluchtopwarmingonzin

De aarde gaat naar de verdommenis. Dat is helder, geen ontkomen aan. Vooral de kleinkinderen van mijn generatie zullen het zeer moeilijk krijgen. Collectief doen we mee aan een wedstrijd in de vernietiging van alles wat mooi en nodig is op onze planeet. Ikzelf doe aan de ene kant mijn uiterste best om minder CO2 uitstoot de produceren maar tegelijk maak ook ik gebruik van het vliegtuig. Een huis met A label, kleine auto, zonnecellen, windaandelen, geld duurzaam ondergebracht en niet elke dag vlees is niet genoeg het tij te keren. Ik probeer het maar ben ook maar eens mens. Toch kunnen we grote stappen maken door met zijn allen een klein stapje te zetten. Waarom weigeren we niet principieel om in de winter buiten te zitten op een terras met buitenverwarming. Het is denk ik gekomen op het moment dat rokers naar buiten moesten. Vaak zijn het toch vaalbleke rokende medeburgers met uitgemergelde gezichten die soms zelfs met een fleecedeken om buiten zitten te stomen. Toch kan ik er met mijn gezond verstand niet bij. We weten alles te verbieden en te reguleren in Europa en dit land. Maar moedwillig de atmosfeer opwarmen vinden we allemaal goed en we werken er zelfs actief aan mee. Bizar. Kom op: REVOLUTIE, OP DE BARRICADEN!

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Politiek, Trends en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Oorlog aan de buitenverwarming

  1. Rob Alberts zegt:

    Binnen zitten rond knisperend haardvuur is niet meer van deze tijd.

    Instemmende groet,

Geef een reactie

