Daar ga ik, het spoor bijster

Geheimzinnig apparaat

Geheimzinnig apparaat

Ouder worden in een tijd van snelle veranderingen op het gebied van media en de machines die er iets mee doen is geen kinnesinne. Deze advertentie trof ik aan in de folder van de Gamma. Dan is het dus een stuk machinerie dat het volk graag koopt. Of het komt uit een zeecontainer met inhoud die blind is gekocht van de Chinese rommel leveranciers door een dronken Gamma inkoper. Op de eerste zin knapte ik al af. Wat is in Godsnaam een “Dual toch-sensitive scratcing crossfader en EQ-regelaars”? Wat is de ION DJ live? Maakt het muziek? Streamt het, draait het? De rest van de advertentie maakte het me niet meer duidelijk. Ik ben ontspoord. Ik kan het niet meer bijhouden. Toch maar eens een cassettebandje in mijn torentje opzetten vanavond .

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

