Het mondwerk van Victoria

Victoria Koblenko in 2 staten

Victoria Koblenko in 2 staten

Ik ben trouwe lezer van het belangrijke celebmagazine ‘Ditjes en Datjes’. Het is naast de Telegraaf en Boulevard toch de enige manier om op de hoogte te blijven van het (schuin)gemarcheer van onze celebs. Deze rubriek ging over de verandering in de kleur haar van onze celebs. Het onderschrift bij Victoria Koblenko begrijp ik als celebprofessional totaal niet. Er staat:

‘Ach ja, Victoria Koblenko. Weet iemand nog wat ze doet? Mannen mogen haar graag, vrouwen kennen de trucjes inmiddels wel. Dat ligt overigens niet aan de kleur van het haar, maar eerder aan het overdreven mondwerk.

Het eerste begrijp ik. VK is een mooie vrouw. Ik denk dat ik niet de enige man ben die dat vind. Maar de vrouwen kennen haar trucjes. Hé, wat is dat? Heeft ze trucjes waar ik als man weer eens instink. Ik dacht dat het ging om haar gedaante verwisseling qua haar. Best leuk, Lady Gaga doet dat ook. Als beeldhouwer vind ik dat wel bijzonder, je uiterlijk gebruiken als uithangbord. Maar het ligt niet aan haar haar. Het is potverdorie het mondwerk!!! Dat mondwerk is wel bijzonder want zo te zien heeft VK er geen grote hoeveelheden filler in laten spuiten. Smalle lipjes die kittig omhoog krullen. Niets mis mee. Maar het is overdreven mondwerk. Ik raak in verwarring. Wat weten vrouwen over haar mondwerk?

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

