Was ik maar weer 4

Filmfestival Venetië 1955

Filmfestival Venetië 1955

1955! Ik was toen 4 jaar. Het viel me vanochtend in de Volkskrant op. Een prachtige foto van Sophia Loren. Volle pagina. Wat een vrouw! Niets geen vel over been, ontsierende tattoos, opgespoten lippen, geplastificeerde borsten en gelaserde oksels. Nee, gekoolde ogen al ver voor de sixties, forse wenkbrauwen, een gewelfde mond, fraai gemoed en twee trotse bosjes haar onder de oksels. Schoonheid zo simpel. Wat hebben de 59 jaar daarop volgend ons gebracht. Ik zou willen dat ik weer 4 was en op het potje op de tv een film van Sophia mocht aanschouwen.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

