Raar, gek, knettergek en ?????

Jennifer Anniston en Norman

Jennifer Anniston en Norman

Dat we allemaal knettergek zijn geworden en ons hele lijf vol tatoeëren, vaak kliederen, met de meest vreemde tekens in de meest vreemde talen is bekend. Waarom een Nederlander in het chinees 3 bier en 1 nassie rammas speciaal op zijn arm laat zetten heb ik al nooit begrepen. Maar het kan nog erger. Hier een foto van Jennifer Aniston. En wat heeft ze haar voet laten tatoeëren? Het onderschrift maakt het duidelijk:
Jennifer Aniston heeft ‘Norman’ laten tatoeëren op haar voet als eerbetoon aan haar overleden hond.
Haar overleden hond, het staat er echt. 45 Jaar en dan je overleden huisdier op je enkel. Ik heb geen overtreffende term meer voor knettergek. Wie helpt mij?

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Raar, gek, knettergek en ?????

  1. Sabien zegt:

    Ach Gerard ik voel mij niet knetterdeknettergek, ieder voor zich, hè!? Gr. Van een vrouw met zeer persoonlijke tatoeages/herinneringen

Geef een reactie

