Laat maar rotten

Na mij de zondvloed

Na mij de zondvloed

‘Na mij de zondvloed.’
‘God, die gemeente doet ook niets. Ambtenaren hè?!?’
Je hoort het ze zeggen.
Het blijft bijzonder. Je keert je aan één kant van de wereld. Er is geen deur in de schutting. Je komt er dus nooit en wat niet weet wat niet deert. De absolute desinteresse in je woonomgeving. Erger kan ik het niet bedenken. Maar ook de ongeïnteresseerdheid van de  gemeente. Deze bladeren liggen er al een flinke tijd. Schoonmaken doen we alleen nog in het winkelhart.
Een collectief laat maar rotten.

Maar het is toch maar onze leefomgeving?

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Laat maar rotten

  1. Sabien zegt:

    Gerard, tja bij mij achter ligt het ook te rotten ! Maar ik ben gestopt om dit op te ruimen! Buren vertikken het en het komt niet uit mijn tuin! Lastig!

Geef een reactie

