Laat zien wie je bent in 2014

Jaarwisseling 2013

Jaarwisseling 2013

Het zit er bijna op, 2013. Weer een jaar ouder. En de tijd pruttelt met regelmaat door met af en toe prachtige hoogtepunten en trieste dalen.  Zo erger ik me nog meer aan mannetje Pechtold, zeker toen een volgzame lijsttrekker in Zoetermeer bij mijn werkgever meldde dat ik het mannetje had beledigd. Prachtige popconcerten heb ik meegemaakt van Niel Young, 68 jaar jong, Patti Smith, 67 jaar jong, en nieuwe sterren als  Angus Stone en Savages. Kunst gekocht. Heerlijke vakanties gehad. Maar er was ook het overlijden van Joseph wiens pad het mijne al 37 jaar kruiste. Kinderen haalden diploma’s. Er waren fysieke ongemakken, en het is sukkelen met een lichaam wat moeite heeft de geest te volgen. S&S hebben een baby. Het werk ging door, we breken de overheid steentje voor steentje af. God weet wat al niet meer.

We vertrekken direct een kort weekje naar Spanje. Voor de 2e keer dit jaar. Tussen vrienden, steunend op een traditie van 30 jaar. En zoals Leo zo mooi opmerkte. Zonder herhaling geen traditie. Nu met de echtgenotes want we hebben ons jubileum. Wat een afsluiting van het jaar!

De crisis is er nog steeds maar we hebben een kwart procentje groei. Iedereen wordt weer optimistisch. Misschien gaan we volgend jaar ook nog eens meer consumeren. Raffie verwacht trouwens een baby maar Sylvie is nog eenzaam. We zullen het allemaal weer gaan meemaken in 2014.

Ik ga volgend jaar hier weer door. Bedankt lezers, want het blijft leuk om te schrijven en nog leuker te zien dat mensen het willen lezen. Een mooi en gezond 2014 en zoals Ed van der Elsken het zo mooi zei aan het slot van zijn laatste film ‘Bye’. ‘Laat zien wie je bent!’

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Laat zien wie je bent in 2014

  1. Tom de Boer zegt:

    Ik zal je leuke stukjes blijven lezen Gerard. Beste wensen voor 2014.

  2. Gerard zegt:

    Ik las vandaag dat er sprake is van een miskraam bij Raffie. Wist ik niet op het moment van schrijven. Excuus.

Geef een reactie

