Saai

saaie jas

saaie jas

Ik sta bij Bever Outdoor te staren naar de jas. Zou ik het doen of niet? Wel een hoop geld. Ik pas hem en kijk in de spiegel. Past perfect en zit lekker warm. Hiermee kan ik de winter aan.
Naast me staat een moeder met haar zoon. De jongen heeft een warrige krullenkop en kijkt olijk door zijn ronde brilletje. Waarschijnlijk heeft de moeder de prijs gezien en ze begint aan omtrekkende bewegingen.

 

‘Wel mooi maar niet goedkoop.’
‘Maar hij past wel goed ma.’
‘Ik vind hem wel een beetje saai.’

Vertwijfeld kijk ik nog eens in de spiegel

‘Ja, maar ik houd van saai.’

Ik kijk hem aan en knipoog. Ja, sommige mannen houden van saai.
Ik heb besloten, kopen die jas.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

