Ik heb contact met boven

Je zou maar zo’n mail krijgen!

Ik ben mevrouw Mary Jones toegewijde dienaar van God. Ik heb een stichting / Estate onvoltooide {gewaardeerd tegen 2,142,728.00 US Dollars} en je moet me helpen afmaken vanwege mijn gezondheid, alles is beschikbaar contact met mij opnemen via email:       ……….@hotmail.co.uk*

Naarmate ik wat ouder werd begon ik te twijfelen aan God. Maar hij bestaat echt. Zomaar een mail van een toegewijd dienaar. En eindelijk eens geluk. Geen staatsloten meer kopen. Hier heeft de dienares van God ruim 2 miljoen dollar voor me klaar liggen. Het is wel vervelend wat ze me vraagt. Ziek, en dan moet ik haar afmaken. Maar het is simpel. Alles ligt al klaar. Hopelijk geen pistool want dat vlekt zo. Liever gewoon een pil en een glaasje water en snel naar huis met m’n koffertje met 2 miljoen. Zo simpel is het dus om rijk te worden. Ik ga boeken.

*Ik heb het adres verminkt anders zijn anderen me voor.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

