Ik ben Angel, 30 jaar

Angels 30 jaar

Angels 30 jaar

Ik geef het maar eerlijk toe ik heb een tik met contactadvertenties. Helaas verdwijnen ze langzamerhand uit de kranten. Maar in het plaatselijk sufferdje keren ze gelukkig weer terug. Zo viel mij deze advertentie op:

Angel 30 jaar. Dag ik ben
Angel 30 jaar lang zwart
haar en ik heb erg blauwe
ogen. Welke man heeft er
zin in een leuke date?

Op zich een vreemde advertentie. Hij wijkt af van de gemiddelde contactadvertentie die meestal gaat van: middelbare slanke goedogende blonde vrouw 55+ zoekt tedere relatie met niet snordragende man 60+. In voor culturele uitstapjes. Wonend in het midden van het land. Houdt van wandelen, tennis en klassieke muziek.

Dat is Angel niet. Ze is pas 30. Maar is het haar nu om de seks te doen? Ik weet het niet. Dan is het toch meer van ik verlang naar jouw spermadouche en neem je boom tussen mijn borsten werk. Nu moet ik eerlijk zeggen dat dit soort advertenties zelden in ons sufferdje staan maar meer in de Metro of de Spits, het dagblad van intelligent Nederland.

Deze Angel is anders. Is het wel een vrouw? En waarom zijn die blauwe ogen zo belangrijk? Ze zijn zelfs erg blauw zegt onze Angel, slechts 30 jaar. Op internet lees ik over erg blauwe ogen:

“Volgens Amerikaans onderzoek zijn blauwe ogen een blijk van een hoger IQ. Mensen met blauwe ogen blijken een groter talent te bezitten voor strategisch denken. Mensen met lichte ogen presteren op dat vlak ook beter, maar mensen met blauwe ogen in het bijzonder.” 

Deze dame wil dus laten blijken dat ze super intelligent is. Aan de ander kant geeft ze zo maar haar 06 weg. Ik blijf maar twijfelen, lang zwart haar is van een donkere vrouw. De naam Angel doet me denken aan een dikke Antilliaanse met een gigantische snoeptafel van achteren. Angel is ook een Spaanse naam. Maar die Antilliaanse vrouwen hebben toch geen ‘erg blauwe’ ogen? Het blijft gissen. Zo zie je dat achter een simpele contactadvertentie toch een hele wereld schuil gaat. Misschien toch maar eens bellen.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Ik ben Angel, 30 jaar

  1. der Hyrra zegt:

    kijk effe naar het telefoonnr, en het nr adv ervoor en erna. Het zijn – denk ik, ik reis niet per OV dus zie die krantjes nooit – dezelfde tel.nrs als in Metro en Spits, gewoon babbelboxen om je eens lekker uit te kleden (je geldbeurs dan)

Geef een reactie

