Het decolleté zaait verwarring

Farrah Abraham 22 jr en moeder

Farrah Abraham 22 jr en moeder

Eerlijk is eerlijk, ze ziet er best mooi uit. Toch knaagt er iets. Deze dame is Farrah Abraham, 22 lentes jong. Ze werd me aangeboden als ik mijn hotmail in ga. Ik heb het even opgezocht op internet. Ze heeft 24,7 mln hits. Veel meer dan mijn 30.800 hits. Ze is dus een celeb. Ze heeft 4 jaar de serie “16 en zwanger” gedaan op MTV. B zal haar dus wel kennen. Vier jaar geleden is ze ook zelf bevallen. Ze leeft er flink op los, dat heb ik wel gezien op gossipinternet. Het is een van die verbazingwekkende moeders die is bevallen en waar je het niet aan kan zien. De meeste moeders krijgen van de bevalling een flinke dreun van moeder natuur maar onze Farrah niet. Ze zal waarschijnlijke wel een goede PT hebben. Toch, die borsten vertrouw ik niet. Ze zijn me te strak voor een moeder. Dat is geen werk van de PT maar van de plasticleverancier. Er zijn tegenwoordig twee soorten decolletés. Het ‘spleetje’ en de twee ‘halve manen’. Het spleetje is de normale vrouw die haar geld laat opgaan aan andere dingen. Bijvoorbeeld bij Astrid Kersseboom van het journaal is vaak sprake van een ‘spleetje’. De twee ‘halve manen’ zie je vaak bij celebs. Deze dame maar ook onze Sylvie is een voorbeeld van het twee ‘halve manen’ decolleté. Het kan niet anders of er zit dan een lading gelkussens in. Is het nu mooi? Ik weet het niet. Het verwart me. Het leidt me af van het beeld dat de natuur ons heeft gegeven. En dat is een ander beeld.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Het decolleté zaait verwarring

  1. Pingback: Mijn hete volgsters | gerardhoogers

  2. liefdeskruiden zegt:

    Doe mij maar echt, er is al zoveel nep in de wereld.

Geef een reactie

