Altijd in het middelpunt

Station Amersfoort

Station Amersfoort

Eigenlijk is het ziekelijk. Het zal wel uit de USA komen. Dit is geen parkeerplek maar een rokersspot. Je mag je in NL overal doodvreten of zuipen maar rokers zijn ingesloten in een woud van regels. Die moeten zich verzamelen binnen de gele lijnen en de peuk in de pit gooien. Die pit blijft vervolgens de hele dag doorsmeulen en produceert dan trouwens meer rook dan de rokers. Wat ik mooi vind is dat de schlemielen het nog doen ook. Uit oogpunt van privacy heb ik ze niet gefotografeerd. Maar tussen de vale soortgenoten laten ze zich rustig samendrijven in het gele vlak midden in op het perron. Aangestaard door de antirookmagiërs buiten het vlak.  Ze zijn even het middelpunt, nu en later.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Altijd in het middelpunt

  1. naam zegt:

    als iemand zich doodzuipt of eet heb ik daar geen last van. Van rokers daarentegen wel, ze stinken walgelijk en de rook prikkelt mijn longen, zodat ik daarvan langdurig moet hoesten. Daarom kan ik ook niet meer met de trein reizen, omdat de NS het roken op de perrons nog steeds toestaat

Geef een reactie

