De scheiding van de eeuw maakt me onrustig (vervolg)

Enig tijd geleden schreef ik hier over de scheiding van de eeuw tussen Sylvie en Raffie. Ik had gelijk, het is de scheiding van de eeuw geworden. Ook schreef ik dat het me onrustig maakte. Dat klopte ook want ik kan de stroom nieuws nauwelijks volgen, zoveel gebeurt er.

Grote zonnebril >0,5 m2

Grote zonnebril >0,5 m2

Omdat ik veel lezers op die blog had voel ik me verantwoordelijk de stand van zaken te melden. Het “feest” is namelijk nog lang niet over. Dacht ik vorige keer nog dat Sylvie en Sabia lesbisch waren, daar heb ik nu veel minder bewijs voor. Zoals bekend ging Sabia met Raffie aan de haal en liet zij collega voetballer en vriend Khalid Boulahrouz achter in tranen. Overigens heeft Khalid te kennen gegeven Sabia nog steeds te respecteren. Hulde voor deze Marokkaan! Sylvie had al langer een  Franse vriend maar dat bleek eerst niet waar te zijn, toen weer wel maar nu is het weer uit. Sylvie bleek nog niet klaar te zijn voor een nieuwe relatie las ik. De ex van Van der Vaart, Guillaume Zarka, vertelde vorige week aan het blad Closer dat de voormalige voetbalvrouw geen vriendinnen heeft en erg eenzaam is. Toch las ik elders ook dat Sylvie een nieuwe vriendin had. Met bruine ogen schreef het betreffende roddelorgaan. Is ze dan toch lesbisch? We gaan het nog zien. Nu is Sylvie dus erg verdrietig. Story meldt zelfs dat Sylvie het vertrouwen in de mensheid heeft verloren en erg eenzaam is.

Waar Sabia en Sylvie in het begin van het scheidingsavontuur nog op elkaars schouder aan het uithuilen waren is nu een ware oorlog tussen de twee ontstaan. Want Sabia heeft keihard teruggeslagen. Zelfs de zonnebril van Sylvie kreeg er van Sabia van langs. Volgens Sabia voert Sylvie Van der Vaart regelmatig een show op. “Als Sylvie haar huis uit gaat en de bedrogen vrouw speelt, weet ze heel goed dat er veel fotografen voor de deur liggen. Ze draagt dan een enorme zonnebril, alsof er net iemand is overleden.” Het blijkt dus dat onder celebs de code grote zonnebrillen nu is: let op een overlijdensgeval. Alert dus bij het dragen van zo’n bril dames! Voor dat je het weet word je gecondoleerd met een niet plaatsgevonden afscheid.

Sabia en Rafffie zijn nu van plan hun nieuw liefde te bezegelen met een kotertje. Ze hadden er onafhankelijk van elkaar flink wat de wereld in geschopt dus waarom zou je het nu samen niet dunnetjes over doen. Sabia is er klaar voor als celeb baarmachine.  Het is nu echter afwachten tot Raffie blessurevrij is. En zoals de voetballiefhebbers onder ons weten kan dat wel even duren. Het zal helder zijn dat ik dat allemaal van horen zeggen heb en de bronnen niet kan vermelden. Maar dat de storm van de scheiding van de eeuw nog lang niet is gaan liggen is wel duidelijk.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op De scheiding van de eeuw maakt me onrustig (vervolg)

  1. Pingback: Laat zien wie je bent in 2014 | gerardhoogers

  2. Pingback: De scheiding van de eeuw stemt mij triest (slot) | gerardhoogers

Geef een reactie

