Een wielrenner als schoft

Rustig peddelen C en ik door het Groene Hart. Gezellig, naast elkaar, keuvelend rijden we stevig door en genieten van het mooie zonnige landschap. In de verte komt ons een peloton wielrenners tegemoet. We gaan naar rechts en rijden keurig op onze helft. De voorste renner is een kleine bonkige man met een bloeddoorlopen rode kop. Het uiterlijk van een schoft. Hij rijdt recht op mij af. Ik raak even in paniek. Vlak voor mij wijkt hij uit en rochelt een klodder spuug naar mij. En zo is het weer voorbij. Een mooie zonnige zondagochtend ergens in het Groene Hart.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

