De Swami voor al uw problemen

Swami Laxmana folder

Swami Laxmana folder

Swami Laxmana voor uw gouden kans! Nee, het is geen reclame voor een laxeermiddel. Deze Swami verlost je van alle ellende die je kan bedenken, maar niet harde poep. Tenminste dat staat niet in zijn folder. Deze Swami is van alle markten thuis. Het hebben van pech, geen probleem. Rechtszaak problemen? Bram, je hebt je kans laten gaan. Huwelijks problemen? Sylvie en Raf, jullie hadden een tweede kans. Geld problemen? Jeroen, je zit weer eens te slapen.
Hij is ook 7 dagen per week van 9.00 tot 21.00 beschikbaar. Daar kan toch menig service provider iets van leren.

Is het een gouden kans? Ik heb eens op internet gekeken. Of ik wat meer over onze Swami kon lezen. Dat is niet simpel, het stikt van de Swami’s op internet. Zo is er een Swami Lakshmanananda die veel terugkomt. Nu zijn het allemaal ingewikkelde namen maar deze is al in 2008 overleden. Die heeft dus geen praktijk meer op de Steijnlaan 139. Overigens kom ik de foto van de Swami Lakshmanananda onder tal van verschillende namen tegen.

De Facebook Swami

De Facebook Swami

Op facebook is wel een Swami Laxmana te vinden. Om het herkenbaar te maken op zijn profiel staat deze foto. Of het is de reïncarnatie van Swami Lakshmanananda, die jongens schijnen steeds maar weer terug te komen uit de Swami hemel, of het is zijn kleine zoontje. Zij laatste post zijn: “iam cool and senstive” en “iam cool and friendly all peoples like”. Tsja daar word je ook niet wijzer van. Zijn folder geeft wel aan dat hij Engels spreekt. Ik raak het spoor bijster, 1.750.00 mln hits maar mijn folder Swami is op internet niet te vinden

We zijn gek op mystiek, Boeddhas, hatha-yoga, meditatie, kinderyoga en zwangerschaps yoga, het mystiek lichaam je kan het allemaal niet bedenken. In de 70’er jaren liepen zichzelf respecterende popmuzikanten onder aanvoering van John Lennon, die toen al aardig het spoor bijster was, als malloten achter de Maharishi Mahesh Yogi aan. Zelfs enkele Stones lieten zich tot mijn grote teleurstelling verleiden. Nu zie je het terug in de posters en beelden van Leen Bakker en de tuincentra. De mystiek heeft ook al ‘Jan met de pet’ bereikt. Onze Swami biedt wel 100% garantie. Misschien moet ik toch maar eens mijn gezicht laten lezen. Je weet nooit.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Trends en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op De Swami voor al uw problemen

  1. radja zegt:

    Goedendag,
    Bent u al geweest bij deze man??? Ik hoor heel veel reclame van hem op hindoestaanse zender “ujala”.
    Indien u geweest bent, dan wil ik graag weten of dit fake is of niet, daar ik overweeg om langs te gaan. Reden daarvoor is als het ene elende naar het andere ellende akrijgt., dan klopt er iets niet.

    Ik zie uw reactie tegemoet.

    Mvg,
    Radja

    • Gerard zegt:

      Mijn blog is ironisch. Ik heb geen persoonlijke ervaringen met de Swami. Ik vrees dat de Swami u niet verder helpt. Ik zou eerder hulp vragen bij een maatschappelijk werker of een goed coach als het u tegenzit.
      Groeten en sterkte Gerard

Geef een reactie

