De waanzin van de beveiliging in Bureauwerk

De logica van de V

De logica van de V

‘Goedemiddag, ik heb een vergadering in de Drenthe zaal.’
‘Goedemiddag, mag ik uw legitimatie.’

Bezoeker geeft zijn officiële peperdure Bureauwerkpas af.

 ‘Dank u!’
‘Ik zie het, u bent aangemeld.’
‘Hier heeft u uw bezoekerspas.’

Bezoeker krijgt officiële Bureauwerkpas en bezoekerspas.

 ‘Kunt u het nummer van de bezoekerspas op de lijst schrijven?’
‘Ja, maar waarom is dat?’
‘Voor het zoekraken van passen.’
‘Maar u heeft het toch ook in uw computer staan?’
‘Ja, maar de computer wordt vanavond gewist.’
‘Maar als ik er uit wil moet ik mijn pas toch in het bakje duwen om eruit te kunnen?’
‘Ja, maar er raken toch passen zoek.’
‘Oké!’

Bezoeker schrijft nummer van pas handmatig op een lijst.

 ‘Kan ik daar naar binnen?’
‘Nee, u mag niet naar binnen want u bent te vroeg.’
‘U kunt daar wachten en u wordt opgehaald.’

Fantasie? Nee, een waar gebeurd verhaal. Jan Lager die op bezoek ging in een gebouw van zijn directe collega.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Bureauwerk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

