Krassen van schoonheid

Landschappelijk 51 14/20 1983

Een paar krassen en je hebt een landschap. Al jaren kijken we tevreden naar een ets van Rob Lodders . Ook al weer lang geleden gekocht en nooit zat geworden. Rob noemt zijn werk landschappelijk. Het is gemaakt met een droge naald techniek. Er zijn twee kleuren gebruikt zwart en rood en dat rood geeft net even spanning aan de horizon. Als je lang kijkt zie je het helm bewegen. Je hoort het vaak zeggen door de sceptici: “Dat kan mijn dochtertje ook”. Zal best maar probeer het maar eens in een paar halen een duinlandschap neerzetten. Als ik er naar kijk zie ik in mijn gedachte de zee achter de rand van de duintop. En zachtjes hoor ik ze ruizen op een mooie zomerdag. Het leven kan toch eenvoudig zijn.

En ja je weet het, sorry voor de matige foto

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Kunst en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

