De wonderlijke wereld van de voorkantoren

De Bureauwerkers hebben een nieuwe computer gekregen. Zoals gebruikelijk met nieuwe computers werken deze niet zo als het behoort. Immers, computermensen zeggen altijd dat het beter wordt maar meestal valt dat wel mee en moet je toch geregeld de computer aan en uitzetten. Nog altijd is dat de beste herstelprocedure ondanks alle fijnzinnige software. Zo ontstond er tussen de Bureauwerker en het voorkantoor van Bureauwerk het volgende gesprek:

‘Goede morgen voorkantoor.’
‘Goedemorgen, ik ben de adressen kwijt.’
‘Mag ik even meekijken?’
..
De voorkantoormedewerker kijkt mee.
..
‘Klopt deze klacht is bekend.’
‘Daar maken we geen call van aan.’
‘Maar hoe weet ik dan wanneer het probleem is opgelost?’
‘En wordt het opgelost?’
‘Ja, dat weet ik niet.’
‘Ik sta erop dat u een call aanmaakt en mij doorgeeft wanneer het probleem is opgelost.’
‘Oké, dan zal ik die call aanmaken.’

De Bureauwerker wacht nog steeds op de call. Sinds die tijd ging de computer al weer 3 keer aan en uit. Het probleem blijft bestaan en er is niets meer van het voorkantoor vernomen. Totdat op een druilerige dag, toch een mail van het achterkantoor binnenkwam. Kijk, dat is een enquête formulier dat vraagt of de niet aangemaakte call goed is opgelost. De bureauwerker strooit driftig met onvoldoendes en drukt driftig op de verzendknop. Nooit meer heeft hij meer iets vernomen.

En de Bureauwerker? Hij werkt weer ijverig door op zijn nieuwe computer zonder adressen.

Over Gerard

Art, music, news, I am crazy about it. Ironie, i love it.
Dit bericht werd geplaatst in Bureauwerk en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op De wonderlijke wereld van de voorkantoren

  1. Rob heijink zegt:

    Wanneer komen m’n favoriete helden Jan Lager en Henry Winter weer terug?

Geef een reactie

